fredag, november 19

till min kära familj.

man skulle kunna tro att det ska följa en kärleksförklaring efter de fyra små orden i rubriken, men inte idag. fråga mig när som helst så ska jag höja min familj till skyarna (för det är de värda), men idag är det en lista. en lista med önskningar inför jul.

jag önskar mig:

- presentkort på ikea
- presentkort på åhléns
- presentkort på gekås
- presentkort på cervera
- en prenumeration på elle
- en kudde som mormor virkat (en sån som hon gjorde till fanny)

och ungefär så tråkig är jag i år. ni kanske tycker det verkar tråkigt att köpa presentkort, men det är det inte. jag lovar! det är super. vi behöver verkligen grejer till vår lägenhet. vi vet bara inte riktigt vad än. därför är presentkort bästa klappen till mig i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar