lördag, november 13

en fredag och tre förfester.

folk brukar säga att förfester är det roligaste, jag och tomas tog "alla" på orden och slog till på inte mindre än tre stycken igår.
vi började på johanneberg hos tomas, och det var vi, mojitos, sushi, hotshots och choklad. i´ve got a thing for those hotshots. mumma! efter det lilla kalaset åkte vi till johan i torp, där temat var 90-talsmusik. var det ett tema förresten? det kanske var vad som gillades? jag vet inte. 
efter 90-talsmusik hos johan kommer 90-talsmusik hos niclas och julia, som var vår tredje förfest. dessutom en inflyttningsfest! oj, vad fint dom hade det! jag vill också bo på åvägen. fast bara i smyg.

det blev ett gäng som drog sig mot avenyn, och av detta gäng lärde jag mig två saker som kommer vara av betydande karaktär i mitt fortsatta liv. nämligen:
1. att jag har större rumpa än tomas
2. att en leopardmönstrad sjal kan betraktas som, jag citerar; en porrig sjalett.

sedan gick vi till park lane på avenyn som är ungefär lika lökigt som grand i falkenberg. men det gjorde inte så mycket, min hjärna var mojitofierad och dom spelade håkan hellström. 
min morgonhälsning till tomas var "å, resorb. snälla?"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar