måndag, november 8

några dagar i mitt liv har passerat.

i fredags kom det finbesök till eriksbo! maria och hennes fina peter. vi, alltså jag, lizz, tomas, maria och peter åt soppa och hembakat bröd, pratade och skojade. sedan blev det kaffe och choklad. översovningsmys med tillhörande lördagsfrukost. med ägg. efter några om och men.
på kvällen i lördags var jag och tomas på 30-årsfest. det vill till att samla vuxenpoäng vettni. det var festligt.
igår var en sjuk dag. sjuk som i s-j-u-k allstå, sängliggande. lizette var sämst och jag snörvlade efter, men idag bestämde vi oss för att bli friska, så vi tvättade alla lakan, duschade bort sjukan och dammsög golven.

nu sitter jag här med pannkakor i magen och är rätt nöjd. vi ska kolla på tv en liten sväng jag och min kombo, webb-tv, det är grejer det.
jag kan utlova bättre uppdatering i veckan som kommer, det ni. stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar