onsdag, november 10

som ni kanske märker har jag fått lite dille på att slänga upp bilder med min iphone. jag lovar, det går snart över. jag menar, vem bryr sig egentligen om min kaffekopp på bengans igår?
idag sitter jag med krylliga tangentbordsfingrar och försöker plita ihop ett vettigt reportage som handlar om skivförsäljning... därav besöket på bengans. det återstår att se vad jag kan komma fram till, jag hoppas att det blir något vettigt. vad vet jag? jag är bara en lökig student som hoppas kunna lära mig att skriva bättre och kanske kunna leva på det en dag? vem vet! det kanske blir sanning. jag menar, land och sådana tidningar behöver också journalister, inte bara dn och gp. även om de senare kanske känns lite mer creddiga.

1 kommentar:

  1. jag gillar din bilder. plus att ja hoppas du blir en credig journalist, fast ja hoppas ju hellre att du faller för nån tidning som veckans nu typ. ;) sköööja!

    //banänisch

    SvaraRadera