fredag, mars 18

sånt jag kikar på nästan varje dag - en lista!

underbaraclara.nu
jag är väl inte precis ensam om att tycka att clara verkar vara en härlig person - och att hon har väldigt mycket fint pyssel för sig.

jag gillar den här systern fahrman (brukar kika in på sofis blogg då och då också förstås) extra mycket för hon fixar inspirerande inlägg mest hela tiden!

för att få veta lite mer exakt vad min fina syster gör om dagarna.

hittade precis den här. amy verkar vara en skön tjej och hon bloggar om sitt liv i frankrike. mycket fina bilder!

anna är ute på äventyr och jag längtar efter varenda uppdatering, så att jag kan drömma mig bort till där hon är.

här kan man få sig ett gott skratt till många små roliga berättelser.

jag har följt ebbas blogg i åratal, ja faktiskt. kan inte sluta, vill inte sluta.

elsa är ju bara så härlig! massa fina bilder och inspiration!

sara, som jag träffade på martin och annas bröllop, skriver en blogg som är superhärlig. fina bilder (hon fotar grymt bra!) och tänkvärda ord.

autilia.blogspot.com
jag tipsade er nyss om henne, men det tål att göras igen. hon bloggar från perth, australien och lägger upp  originella bilder och outfits som man (eller jag) inte kan annat än gilla.




1 kommentar: