onsdag, mars 16

reported missing.

nya elle har kommit ut i butik, men var är min som ska dimpa ner i brevlådan några dagar innan? jag misstänker att den är kidnappad.
igår kom nämligen vår granne ovanför ner och knackade på. de får tydligen rätt mycket av min post (hur kan det komma sig att två med det originella efternamnet larsson hamnar i samma trappuppgång? otroligt!)... de hade skrivit ut en extra namnskylt åt mig, på dymo ni vet, att sätta på porttelefonen, så att brevbäraren ska slippa förvirring. tack grannen. det var snällt. men kan du lämna tillbaka min elle? du borde ha läst ut den nu.

2 kommentarer:

  1. haha! fy då! vilka grannar. tänk om vi larssons hade varit grannar håhåjaja!

    SvaraRadera
  2. ja, fy sjutton! nu får jag ju gå och köpa tidningen fast jag prenumererar... ja, det hade varit andra takter kan jag då säga!

    SvaraRadera