måndag, mars 28

fyra bilder.

 i torsdags kom lizette och hälsade på. hon stannade till lördag kväll och vi hade det bra mest hela tiden. 
jag behövde lite sofie-lizette-tid.

 på torsdagskvällen kom frida hit och vi åt ceasarsallad och drack rödvin. efter salladen gick vi på den lite fetare efterrätten: ost, kex och choklad.

 om jag var tvungen att bo i en blomma skulle jag bo i en ranunkel. ser ni hur perfekt den här blomman är? jag och tomas fick en härlig bukett av carro och jimmy som var här i lördags, en riktigt lyxig en som innehöll bland annat ranunklar. 

idag har jag cyklat hem min cykel från eriksbo. tomas sprang bredvid och han höll ett bra tempo kan jag lova! han övar ju inför varvet som säkert kommer gå bra om han kan hålla sån fart i två mil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar