fredag, mars 18

lite vad jag gör och har gjort, ett sånt inlägg ni vet.

igår kväll var jag hos ninni på syjunta. det var hembakat bröd och te, mys i soffan, prat och stickning som gällde. jag hoppade över mitt pyssel och bara mös(?) på. några saker ni bör veta om ninni:
1. hon är troligen världens bästa kusin (delad plats med jenny och emma).
2. hon har tillsammans med per det finaste huset man kan tänka sig. på pricken ett sånt hus skulle jag vilja bo i.
3. hon är rolig, omtänksam och smart.
som ni förstår kan man inte annat än att gilla henne. idag steg jag upp, tvättade några maskiner tvätt och nu har jag varit i stan och fikat med lisa. i eftermiddag är det nonstop-plugg som gäller.
fy, vad jag blev snurrig i huvudet av den där kaffen! jag måste sluta dricka kaffe, jag tål ju inte av'et. fast det är så gott.
en sväng på löpbandet blir det nog också, fast att jag inte är det minsta peppad. det var kravet för att jag åt den där muffinsen till kaffet, att jag ska göra minst 30 minuter på bandet senare idag. vi får väl se hur det blir med det där...
well, det är väl bara att hugga tag i den där södergran-dikten då. åh. så. kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar