söndag, oktober 10

vänner.

även om jag är dålig på att höra av mig, dålig på att styra upp saker ordentligt, dålig på att hålla koll, kommer ihåg saker fel, drar för många konstiga skämt, dricker för mycket rödvin och somnar på mattan i köket eller gör något annat knasigt så finns ni alltid där. tjejerna som var här hos oss i helgen. åh, vad ni är guld värda. tänk att så många fina (även ni som inte kunde komma) kan tycka om mig med alla mina fel och brister. trots min hår- och hudångest. mina dåliga skämt och att jag kan bli jumlans skränig ibland. med mina fjantiga tal (som jag i och för sig menar varje ord utav).
en sak är säker. jag tycker om er så otroligt mycket, ni är ovärderliga för mig. med er är jag en människa som ser moln som formationer, inte bara moln. (det där snodde jag och gjorde en direktöversättning på).

nu sitter jag nöjd i min säng med puffade kuddar bakom ryggen och lyssnar på moneybrother. det känns som en värdig avslutning på den här helgen.

1 kommentar: