tisdag, oktober 19

om förnöjsamhet hade ett ansikte...

...så hade det varit mitt fortfarande lätt röda ansikte! jag, lizette och sanna tog oss runt femkilometaren på skatås innan ikväll, och för mig mina vänner, är det en bedrift. nu är jag helt mör i bena, skönt ogrubblig i huvudet och som sagt lätt röd i ansiktet (innan var jag ett stoppljus).

dessutom har jag idag bestämt mig för att min vän Sony Ericsson ska få sista vilan och ge plats för en äppeltelefon. den kommer om en vecka. inte fy skam!
jag hade dansat nöjddansen om det inte vore för mina spagettiben!

2 kommentarer:

  1. jag dansar nöjddansen åt dig! jag är en sån jäkla bra vän, så jag ställer upp på dansen. å det är en dans jag gillar, btw! höhöhö...

    SvaraRadera
  2. haha, ja, du är en grym vän! du har lärt mig mycket anna, superskills som nöjddansen. nice!

    SvaraRadera