fredag, oktober 15

sofie, hon lyser som en sol

varför?
jo:
1. jag har pluggat effektivt för första gången i mitt liv.
2. jag lyssnar på håkans nya skiva.
3. jag lagar potatis- och purjolökssoppa med GRÄDDE i, hur gött?
4. jag ska laga mat åt min karl ikväll. öva på hemmafrugrejen liksom.
5. jag hade en mysig kväll i varberg igår med hanna på mässan där lizette ställde ut.
6. jag träffade en utav mina favoriter - karlsson - på tåget hem från varberg. vi kunde till och med ta samma spårvagn från stationen. nice.
7. jag har handlat, hämtat skor hos skomakaren och varit på återvinningsstationen och sorterat vårt skräp.
8. jag ska strax börja med morgondagens utflyktsmackor, jag ska göra mammas specialröra och den blir bäst om man förbereder den. jag som aldrig förbereder?

därför.

2 kommentarer: