onsdag, oktober 13

det är höst på min planet, och jag är kär.

jag log så stort när jag såg löv falla vid järntorget, att en man kom fram till mig och undrade om jag älskade hösten. jag tror jag göra det.



och så är jag kär. både i tomas och min nya hemstad göteborg.

kaffeplugg på le petit café i haga.

när jag kom hem hade jag fått två brev på posten...


...ett innehöll håkas nya platta på vinyl, som tomas beställde åt mig i födelsedagspresent.

jag la på den direkt såklart.

det andra brevet var mina biljetter till lund, den 11:e december när jag ska åka dit och fira carro!

jag har också lämnat en hel gustav vasa på åhléns i ett försök att få en bättre hy. wish me luck!


det har varit en bra dag idag.
bra dagar stoppar man i en liten burk och tar fram när det är tandläkarväder.
godnatt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar