måndag, januari 31

liksom:

skolböcker, kompendium, dikter från 1800-nånting, myggor och tigrar, trötthet i ögonen, tända ljus, diskmaskinen som låter, det snöar lite, en talgoxe äter fågelmat, svart polo, kanske träna, läser en blogg istället, vill ha mer än 5,50 på kontot, väntar på posten, tänker att skolan är rätt rolig egentligen och att nordenflycht-dikten var tänkvärd, fast undrar just om jag fattar den egentligen och kanske borde jag ha satt en punkt någonstans här i mitten, men jag orkar inte tänka så komma får duga, digistivekex till frukost och jag längtar efter att få åka skidor på nypistat eller eventuellt pudersnö om man får drömma, lite sand mellan tårna hade inte heller varit fel, kan undra om ryanair har någonting under 5,50, fast då ingår säkert inte flygskatten, så jag kan lika gärna glömma det, jag hade gärna velat ha en katt annars, fast det får man inte enligt kontraktet och det är väl lika bra eftersom jag blivit allergisk, dessutom så tror jag att jag har en spricka i handleden eller någonting för det gör skitont när jag stödjer på den, ska nog sätta mig i ny-fåtöljen och tänka på hur fin den är, fåtöljen alltså, inte handleden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar