lördag, januari 15

hos parrington-jones i toolangi, 2010.


jag körde shonas bil, på fel sida vägen.
på förmiddagarna plockade jag och mikaela hallon.


så kom julen, vi firade med kungakronor på huvudet allihopa.


wendy och duncan tog med oss till en cricketmatch.

shona tog med mig och mikaela till utomhusbio i botaniska trädgården. komplett med eldflugor och allt! innan det var vi på choclate buddah och åt vietnamesisk mat. m-u-m-m-a!


shona lärde oss hur man gör sushi.



ibland hängde vi tvätt i trädgården.


vi besökte små lokala vingårdar och köpte äppelchampagne.

ibland tog vi promenader över fältet på baksidan, som här på julafton.


vi var tvugna att mata bob ibland också, han är vild fast tam liksom. om ni förstår!

mikaela använde studsmattan flitigt!


och vi lärde shona att dricka glögg. 

vad fint vi hade det hos PJ's! och till sommaren kommer wendy och duncan hit, då ska vi får visa dom en smula av sverige! det läntgtar jag till. jag sitter och fixar med aussiebilderna, lägger över dom från mammas dator till min, om ni undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar