måndag, januari 17

idag är en bra dag!

varför?
jo;

- jag har varit hos tandläkaren för sista gången på läääänge. eller, vi är väl uno och sofie med varandra vid det här laget, så det känns opersonligt att skriva tandläkaren. i alla fall, saken är biff, mina tänder är mycket bättre än innan!

- elle låg på dörrmattan när jag kom hem

- jag har kramat tomas idag

- jag fick sålt av lite kurslitteratur från engelskakursen och fick lite fickpengar. trevligt.

- jag hade fått postpaket med tyg, som jag nu sytt gardiner av. blev sjuuukt majjigt.

- jag har varit på betygssamtal för min skrivkurs och jag fick vg på halva kursen och g på andra halvan. jag är nöjd!

så, i kväll mina vänner ska jag somna med ett leende, i min egen säng. det räcker för mig, jag känner mig som tommy i "pippi på rymmen" när han hela tiden sjunger "ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar