söndag, januari 16

plågis.

imorgon gör jag mitt sista besök hos tandläkaren. det har varit en lång plågisperiod, och jag hoppas att mina  gaddar ska ligga lågt ett tag. att det varken ska bli hål i dom eller att dom ska flytta sig så att det behövs major tandläkarvård!
gissa om jag längtar tillbaka till göteborg? till tomas och lägenheten. ska bli fint att komma på plats. nu drar min kurs igång på onsdag också, så blir allting vardag igen. för mig har det känts som ett virrvarr från början av december tills nu. flyttkaos - juljobb -julhelg - mellandagar - nyår - få i ordning i lägenheten - jobb i halmstad och nu - puh! kanske bara vara ett tag. gå promenader i gamlestaden och kolla på alla fina landshövdingshus, plugga seriöst, gå till kvibergs marknad, träffa malin och erika på pubrundan på torsdag, laga mat, mysa med tomas. bo in mig (och oss) i lägenheten och området. det är vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar