onsdag, december 29

var ska jag egentligen börja?

eftersom jag inte gjort ett ordentligt blogginlägg sedan den 15:e december, så vet jag inte riktigt var jag ska börja. jag kan ju alltid berätta vad som hänt sen sist... eller så kan jag bara vissla och låtsas som ingenting.

det blir någon slags blandning, i form av en lista, huller om buller. here we go.

fint:

att träffa familjen i sin helhet och se det fina i att bara vara.

att sitta med erika och lizette på juldagen i den sistnämndas flickrum och äta julgodis och fnittra.

att se glitter i mormor och morfars ögon.

att träffa vänner som bor långt bort eller nära över en brunch hos mikaela.

att köra ensam och jättesakta hem genom en stjärnklar natt med radion som sällskap.

att sitta och vänta på att anna ska komma online på skype.

pyssel:

lägenhetspyssel en masse. kök nästan klart, bilder utlovas!

projekt: tavelvägg! sökes: motiv!

färgkoda garderoben.



det här blev ju osammanhängande. det är väl det minsta man kan säga kanske. i alla fall, imorgon börjar tentaplugg deluxe, jag MÅSTE sätta igång nu. på kvällen bär det av till skrea och thunmans. vet ni ? jag återkommer när inspirationen faller på, det kan vara i morgon, men mest troligen 2011.
vi hörs då, ta hand om er!

1 kommentar:

  1. forlat forlat forlat att jag inte kom in... men snart! :) puss anna

    SvaraRadera