fredag, december 10

förkylningsbrickan är dukad.

tror ni inte att jag gått och blivit brakförkyld igen? eller var jag frisk sedan förra förkylningen? när jag tänker efter har jag varit förkyld sedan i juni. det är helt sjukt i dubbel bemärkelse. i helgen åker jag, erika och lizette till carro i alnarp och hälsar på. får. inte. vara. sjuk. därför har jag nu dukat förkylningsbrickan med apelsinjuice, nässpray, näsdukar, något naturpiller från apoteket som tydligen ska hjälpa och så lizettes husmorstips. hett vatten med apelsinskivor i. fatta god medicin! testa ni med, förkylda eller ej. jag har två tuffa dagar bakom mig med hela dagars jobb, plus att jag varit kursledare på kvällarna i tre timmar. puh! men det har varit kul. sitter i vår nya lägenhet och myser åt hur duktig min karl är. Han har oljat bordet och målat klart stolarna! ni ska få se. brickan har jag gjort själv av en tavelram och ett scrapbookpapper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar