tisdag, december 14

lägesrapport.

okej, det är rätt mycket som händer nu. förra veckan var jag i halmstad och jobbade på flower deluxe, höll i julkurser och stod i butiken. jag hann även med en nobelfrukost, som är en historia för sig. jag kan berätta om det en annan gång!

i helgen har jag, lizette, erika, carro, jimmy, fredrik och linus roat oss på kungligt vis. sittning på alnarp vad både högtidligt och riktigt, riktigt roligt. vi hade en grym helg nere hos carro!

igår var jag på årets sista musikvetenskapsföreläsning, nu är det bara tentan kvar om ungefär en månad. även den sista svenskauppgiften är inlämnad och det känns skönt. egentligen kan man säga att jag har jullov. fasen vad skönt!

förra veckan flyttade jag från abbi, denna veckan flyttar jag från eriksbo. det är mycket nu! som sagt, att jag hade så mycket grejer trodde jag inte.

vi har dukat ett fikabord i eriksbo, lizette har gjort himmelska saffransbullar: dom smälter i munnen och är riktigt gula. hon har inte snålat med den viktigaste kryddan!

nu vet ni lite vad jag håller på med. hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar