onsdag, december 15

välkommen in i vår hall!







som sagt, välkommen in i vår hall! det är väl det enda "rum" i vår lägenhet som är i princip färdigt, så jag tänkte att jag bjuder er på en liten titt. på byrån står jordgloben som jag fått av mormor och morfar, bredvid avalancherosorna tomas köpte häromdagen.
gamla sockerlådor från abborrakull fick bli våra skohyllor. lådan längst ut är en krutlåda, med etiketterna kvar och allt.
ursäkta bildkvalitén, de är tagna med min telefon och det blir inte så bra ljus.
nä, nu ska jag sticka ner i tvättstugan igen! jag har jullov nu och passar på att hemmapyssla så mycket jag kan.

3 kommentarer:

  1. det är typ såhär jag har föreställt mig. jag kommer troligen vilja stanna kvar efter jag kommer o hälsar på första ggn. jag kommer vilja flytta in om rummen är så eleganta och romantiska som hallen :D

    SvaraRadera
  2. vilken fin komplimang! du är mer än välkommen att stanna så länge du vill. alla borde ha en hustomte-hanna! :)

    SvaraRadera
  3. ser fin fint ut!! :)

    Anna

    SvaraRadera