söndag, september 19

kalasklister och extra filtar.

igår kom jag hit till göteborg igen efter en härlig helg hemma. eller, snabbvisit är väl mer vad man kan kalla det. det ställdes till med kalas för mig (som ska fylla år) och min lillebror (som har fyllt år). jag fick en cykel och en jättefin jordglob! och en peng som jag ska köpa en jättefin vinterkappa för. 
när jag klev in genom lägenhetsdörren igår frågade lizette om jag ville titta på pippi på rymmen. om jag ville! fy sjutton vad bra den är. jag hade glömt det. tommys flabb, annikas renlighet, pippi är som hon är och gårdfarihandlaren konrad är ju klockren.
sen sov jag gott under extra filtar och vaknade nyss. ätit lite allbran och ska nog sticka ut på en springrunda. har jag tur blir det dag av den här dagen med. 
hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar