måndag, september 27

ingen big deal.

idag fyller jag 23 år. jag har understrukit det en gång tidigare här i bloggen. men om sanningen ska fram, det är ingen big deal.. jag har redan firat på olika håll och därför har dagen varit såhär speciell hittills:

1. jag vaknade, snoozade några gånger och gick sedan upp.
2. jag kom till kylskåpet och insåg att jag inte hade någon mjölk hemma.
3. jag åt ett äpple till frukost.
4. jag vek gårdagens tvätt som blivit torr över natten.
5. jag började skriva hemtentan i musikvetenskap som ska in snart.
6. jag värmde gårdagens mat till lunch (+ ett glas rödtjut till det, lite festligt får man ju göra det)

nu ska jag hoppa på bussen, åka till tomas och skriva ut min svenskauppgift som jag ska lämna in ikväll, på föreläsningen mellan 18-21.
what a day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar