måndag, september 27

för ett år sedan fyllde jag 22, och då skrev jag såhär i min blogg:

havregrynsgrot is the shit!

igar trodde vi att vi genom att dricka kaffe skulle kunna halla oss vakna till kvallen. eh, sa var inte fallet, vi sov forst 6 timmar pa eftermiddagen, vara vakna en timma och har nu sovit ytterligare 8, valbehovligt kan man saga.
jag har sovit gott och nu ar klockan 7.45 har. vi har varit ute for en powerwalk men har ar alldeles for kallt for att ga ut. arligt talat, har ar kallare an hemma just nu! det ar nog i och for sig for att det blaser sa mycket, for har ar vackert vader. solen stralar!

folk som vi traffar verkar tro att vi ar tyskar, kanns lite krankande, sa vi ar snabba att tala om att vi ar svenskar. kanske beror pa att jag lanat en rygga av pappa dar det star 'schneider electric'?.

forresten ar det min fodelsedag idag! 22 fina ar. mika har gett mig ett restaurangbesok i fodelsedagspresent, sa vi ska ut och kaka nagonting gott ikvall. kommer bli kul! annars kanns det inte sa speciellt att fylla ar.

vi har ju som sagt mest sovit hittills, men i eftermiddag ska vi se mer av sydney, typ operahuset, royal botanic gardens och darling harbour. vi bor mitt i smeten, sa det blir promenad runt stan.

mika haller pa att slanga upp lite bilder, kolla in dom pasjogander.blogg.se .
/ eder sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar