tisdag, september 7

en tanke.

jag borde plugga. det har inte kommit till det akuta läget att jag verkligen måste plugga, men jag borde småputtra framåt nu, för att slippa dra gasen i botten på måndag.
men det finns ju så mycket annat att göra.
gå och handla. laga lite mer avancerad mat. lyssna på grym musik. städa lite, plocka bland grejerna. boka tävttid. gå ut och gå..
ni förstår! jag kommer inte framåt. jag har inte hittat någon studieteknik ännu, hur gör man för att hitta den?
just nu jobbar jag på helt fel sätt; jag gör det roliga först. till exempel svenskan. sjukt rolig. musiken, också rolig. engelskan - not so much fun there.
jag är bakvänd. det måste vara felet på mig.
kan man skicka tillbaka mig till fabriken? vart går man om man vill reklameras?

1 kommentar:

  1. Du är fullständigt normal... Står kvar i det träsket fortfarande, efter 6 terminer.
    Oj oj nu skulle jag ju peppa! Heja heja! Du klarar det!

    - Maria -

    SvaraRadera