måndag, maj 9

fem bilder från min dag.

 idag har jag på riktigt invigt mina nya träskor. jag hittade dom på överskottsbolaget för 69 kronor och det fanns bara ett par i den här modellen och färgen - min storlek. tur!

 jag var sugen på att ha lite blommor i vaser, på byrån i hallen. de här fina skördade jag från penséekrukan vi har på uteplatsen. jag tycker dom är så söta att man vill äta upp dom!

jag har passat på att plantera lite smultron i vår häck, så kanske att man kan få sig ett eller annat bär någon gång i juli.


på ebbes hörna hittade jag den här fina gömman. den står nu på toaletten med tops i sig. jag tycker att färgen och mönstret är näst intill perfektion, och priset, 20 kronor, var inte heller så dumt. oj, vad suddiga bilderna blev. min kamera sjunger nog på sista versen nu.

i övrigt har jag bakat och åter bakat idag. måste fixa och greja inför inflyttningsfesten den 21:a! det ska bli så sjukt kul. nästa steg är att fixa något i matväg och plugga. hm, vi får se hur det går med det där sistnämnda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar