onsdag, februari 23

23.02.11

imorgon vid den här tiden är jag i skolan. jag har faktiskt längtat lite smått! jag antar att det är för att jag inte haft så mycket att göra. det är faktiskt så, jag som brukar ha fullt upp och andan i halsen (in a good way). när man flyttar till en ny stad kan man känna sig väldigt ensam. innan man riktigt bekantat sig med sitt nya liv. för det är faktiskt stor skillnad på att jobba heltid som florist i halmstad och att plugga litteraturvetenskap i göteborg. därmed inte sagt att förändringen är av ondo, det var mitt eget val och jag är taggad. jag tror det kommer bli jättebra. jag behöver bara lite tid att anpassa mig. lära känna nya människor. skaffa en hobby. förresten är det en som hör av sig angående min medryttarannons! så härligt! jag ska ringa henne och bestämma en dag jag kan komma ut till stallet och kika. måste bara köpa nya ridkläder först, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar