fredag, april 8

ska vi göra om'et varje dag?

att starta dagen med en räkmacka och cappuccino på stålboms i sällskap av anna, mika och malin är någonting jag gärna skulle göra varje morgon. det gjorde jag idag och det var härligt att få krama om anna som jag ju inte träffat sedan i höstas, då dom stack iväg på sin resa. att krama mika och malin var ju såklart inte dumt det heller.
jag och mika drog ut på dejten till en lunch och nu har jag precis kommit med tåget till göteborg. på hallmattan låg deklarationen och jag fick lite ont i magen, jag trodde att jag skulle få betala tillbaka skatt från förra året, men icke! jag ska få tillbaka sju papp, fy sören så skönt. cypernresan räddad liksom!
jag har även bestämt mig för att svälja min trötthet och gå och träna.
vi hörs senare tror jag nog, hej sålänge!

4 kommentarer:

  1. jag vill också kramas. saknar diiig!!

    SvaraRadera
  2. å tack för idag! det var myyyys! puss

    SvaraRadera
  3. det samma hannapanna! påsken får det bli, vi får hålla ut.
    det var det verkligen anna! <3

    SvaraRadera