fredag, april 22

glader påsker.

igår gjorde jag min andra dag på jobbet, och vet ni vad? det blev lite utav ett antiklimax utav hela dagen. det började med att jag tappade en riktigt stor och tung vas på foten, vilket jag var glad för, för det gjorde att vasen inte gick sönder. däremot gjorde foten det, visade det sig.
eller, ingenting var av, och efter några timmar på akuten i varberg med röntgen, rullstol och väntan så fick jag veta att jag bara ska vila foten. 
okej.
bra andra dag på jobbet? nja, kunde väl varit bättre. jag hade så ont så att jag blev svimfärdig (inte likt mig!)  och då kände jag att det var dags att sätta dig ner, klockan tre ungefär. så jag höll ut ett bra tag.
idag då? jo, idag är det långfredag och jag ville bara säga glader påsker (ni vet som per morberg i reklamne, gillar't). sedan borde jag väl börja på hemtentan också. puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar